loading...
مپ کلش اف کلنز | تخصصی ترین وبلاگ کلش اف کلنز
Arash B بازدید : 99 نظرات (0)

 

سلام عرض میکنیم خدمت هموطنان و مپ کلش آف کلنزیهای همیشگی ما

امروز مطابق با دوشنبه 94/7/20 وبلاگ مپ کلش آف کلنز، تخصصی ترین وبلاگ کلش آف کلنز یک ساله شد!

طبق قولمون براتون یک سورپرایز هم در نظر گرفتیم که در ساعاتی بعد شاهد این سورپرایز خواهید بود، اینجا اصلا نمیگم درباره چی هستش تا جذابیتش رو از دست نده، تنها چیزی که میتونم بگم اینه که یکی از فامیل های عزیز من در روسیه زندگی میکنه که اون همه کار های این سورپرایز رو انجام داده ؛ در پست سورپرایز متوجه خواهید شد.

حالا میخوام درباره وبلاگ توی این یکسال رو بگم :

قبل از شروع این رو بگم که تا به همین حالا من دست تنها همه کار ها رو انجام دادم و حتی یک نفر هم هیچ کمکی نکرد.

حالا بریم اصل مطلب ؛ من چند روز مونده بود به شروع مدارس این موضوع به سرم زد که یه وبلاگ درباره کلش اف کلنز بسازم و توی بیستم مهر ماه این کارو انجام دادم، خب اوایل همه وبسایت ها مطالب زیبا نخواهند بود وبلاگ ما هم همینطور بود که اروم اروم ایده های بزرگی میزد به سرم که اکثریت رو با کلی وقت گذاشتن انجام میدادم. یواش یواش که وبلاگ معروف میشد منم تلاش بیشتری میکردم که یهو دیدم وبلاگ هک شده، راحت رمزو گیر اوردم (البته از تجربه های شخصیم) و دیدم که اون هکر هیچ کاری نکرده همینطور هی وبلاگ چپ و راست هک میشد و توی هیچکدوم از هک ها هیچ اتفاقی نمیوفتاد. از این ها که بگذریم باید براتون از قرهای خانواده براتون بگم، خانواده از شروع تابستون دیگه خسته شده بودن از اینکه منو اصلا تو خونه نمیبنن و صبح تا شب پای وبلاگ میدیدن و همش نمیذاشتن کار کنم و به سختی مطلب میذاشتم و بخاطر همین یه خورده فعالیت وبلاگ در مقابل فعالیت قبلیش افت کرد، توی این چند روزه هم تنها دلیلیش درس هستش که جدن نمیشه به وبلاگ رسید تازه از شروع مدارس هم اوج کار سورپرایز وبلاگ بود که تماما باید پای کامپیوتر مینشستم، این رو هم بگم که چون مانیتور ما از مانیتور های خیلی قدیمیه و خیلی زود چشم رو قرمز میکنه و من رو هم خسته این هم یه دلیل خانوادم بعلاوه اینکه خودم هم بود، باور کنید تبدیل به یه هیولا شده بودم از بس چشام قرمز میشد. خداروشکر با این همه پستی و بلندی تونستم وبلاگ رو نگه دارم. نویسنده نبودن و در امد نداشتن وبلاگ یه مشکل خیلی بزرگی بود که متاسفانه هنوز هم داریم، اگه در امد وبلاگ بالا بره همه مشکلات برطرف میشه بخاطر همین میتونید بر روی تبلیغ که در سمت چپ تبلیغات وبلاگ هست رو الکی کلیک کنید تا پول جمع بشه. تمامی این موارد رو بخاطر این گفتم که مشکلات رو موجه بدونید و بدونید که چه سختی هایی داره.

قابل به ذکره که از روزها پیش شروع به تایپ این مطلب و سورپرایز وبلاگ کردیم.

در ساعاتی دیگر اولین بخش سورپرایز وبلاگ گذاشته خواهد شد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 253
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 560
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 1,206
  • بازدید سال : 22,342
  • بازدید کلی : 175,574